yee yee...

Media kan försöka skrämmas hur mycket dom vill. Jag räds inte någon svininfluensa...

Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. jag hade en kund som haft det. Hon hade vart sjuk i 13 dagar. Men det var ju annars inte värre än vanlig influensa. Det är som vanligt såna som har andra sjukdomar, äldre o gravida som kan bli riktigt dåliga. Precis som med vanlig influensa åxå ju.. Svensk media är bäst på att förstora upp saker..

2009-09-03 @ 21:56:54
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Anna

Usch...jag kommer åka på skiten imorgon på kryssningen - jag är bombsäker!!! gaaah

2009-09-03 @ 23:57:28
Postat av: ANna

Haha...Men Benny - så säger man väl inte?! :)

"Inte prata illa om det döda"

2009-09-04 @ 02:11:53
Postat av: roland

nja madde ;) det speciella med svininfluensan är ju att den drabbar dem med bra immunförsvar värst pga att svinet får ens egna immunförsvar att angripa kroppen.



men ja.. man ska inte tro ett skit på vad aftonbladet skriver, se och hör ger mer nyhetsvärde, nästan iaf :p

2009-09-04 @ 12:42:13
Postat av: Lina

Jag tvättar händerna hela tiden för att minska risken. När man träffar mycket folk och från olika länder vet man aldrig. Fördelen med Svininfluensan är att man blir ren och luktar gott. :)

2009-09-04 @ 16:15:38
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0