hahaaa jaa

Det blev en sån där lugn helg igen då, 3 i rad nu! Och det har inte ens vart meningen... Det har bara blivit, bara inte orkat något mer. Vad det beror på vet jag inte..

Så jag har roat mig denna kväll med att installera Windows 7 på datorn och sett på film, The Hangover och ätit choklad.

Min älskade Thåström-skiva har fått en repa, i slutet på "Över sundet"  :-(  Jag fattar inte hur...

Nu ska jag nog ta en kall öl ändå tror jag, lyssna på någon Radiohead-skiva och njuta av att det är Söndag imorgon. Sen är det en vecka skola igen, efter det är det höstlov, en hel vecka(!) Vad ska man hitta på då?? Vill ha ett jobb! Det skulle vara utmärkt att tjäna välbehövlig cash den veckan, har just "bränt" studiestödet som kom igår, det räckte till hyra och elräkning. Undrar hur resten skall betalas??

Kommentarer
Postat av: Anna

MEH! Märk inte ord sådär hahaha :) You make me look bad. Kram

2009-10-04 @ 00:20:22
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Finland-Anna

The Hangover är ju en jätterolig film! :)

2009-10-06 @ 19:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0