Trött

Ännu en fin, tidig morgon var det att jobba idag. Långt före radiokanalerna kör sina morgonprogram  :-)
Blir lite trött på eftermiddagarna bara när man inte får sova på nätterna. Det vart ca 3 timmars sömn inatt, och inte har man ro att ta en vila efter jobbet. Har fixat med PA-systemet som ska hämtas imorgon och så har jag vart tvungen att rensa avloppsrör under diskhon. Stopp sa det där igår och det var INTE mysigt att rensa kan jag säga! Och ikväll ska det bli fottisträning så piggare lär man inte bli. Imorgon börjar jag vanlig tid, kl 07.00. SOVMORGON!     : P

Imorgon hämtas som sagt mitt och Mias PA-system så det lär bli en hel del fixande och utforskande med det imorrnkväll. På Lördag kommer Mia till ön, så då ska vi repa och testa! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Låter prima med eget PA system! Har ni fått flera spelningar eller?

2009-05-29 @ 20:32:33
Postat av: Anna

Bara så du vet så (våld)gästar jag o Jenny dig nån helg när ni ska spela!

2009-05-30 @ 23:49:52
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0