Nerverna, nerverna !!!

Börjar bli duktigt less på de där satans ungarna som skenar runt här på gården och skriker varenda en jävla dag. Precis utanför fönstrena, dunkar i väggarna. MINA VÄGGAR.  Här var tidigare ett lugnt, barnfritt bostadshus som nästan enbart bestod av polare eller lite äldre människor som inte fört något väsen av sig. Nu har det flyttat in ryssar med hur mycket småungar som helst tydligen. Kan dom inte leka någon annanstans? Eller åtm. runt deras egna lgh, långt ifrån min. Måste dom springa utanför mig?? Funderar på att köpa mig en soft airgun gevär i sommar så att jag kan sitta ute och skjuta på dom och dricka öl. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Helt rätt! Bort med ungarna från partylängan!!

2009-05-05 @ 17:38:29
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Jocke

"Funderar på att köpa mig en soft airgun gevär i sommar så att jag kan sitta ute och skjuta på dom och dricka öl. "



HA HA! Jag är på! :D

2009-05-05 @ 18:09:50
Postat av: Anna

hahahaha!! Jag kan se det framför mig hur du hukar i fönstret och med perfektion sätter en kula i pannan på ungarna.. :)Jag kan sponsra! Eller så sätter du upp el"staket". Det kan också bli kul.

2009-05-05 @ 19:23:25
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Madde

haha.. ring mig så kommer jag o tar en smirre o tittar på.. med nöje. :)

2009-05-05 @ 20:10:57
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Ullis

Du får väl hämnas med en rejäl efterfest! :)

2009-05-06 @ 10:33:39
Postat av: Rickard

Vi tar en tung tredagars i sommar me hårdrock hela nätterna så får dom jävlarna tebaks

2009-05-11 @ 17:06:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0