my player is dying!

Jag behöver en ny mp3 spelare. Batteriet håller inte i den längre. Från att ha någorlunda hållt sina lovade 20h/laddning när den var ny håller den nu inte ens en timme. Mycket frustrerande eftersom den är ett måste på mina promenader. Det är så skönt att ta en timmes rask kvällspromenad och lyssna på musik och försvinna i sina funderingar. 

Hörde i (vanlig ordning) på P3 att man imorgon skulle önska sin tröstlåt till P3 Musik och tänkte att

                                       "Det HÄR är mitt område!"   :P

Valet blev Like spinning plates med Radiohead(live-versionen). 

Så, om du råkar höra den låten i P3 imorgon mellan 14-15(13-14) så har min önskning blitt en av de utvalda!  :D

Kommentarer
Postat av: Anna

Du får bli uttråkad nattarbetare så kommer du också att vandra i ottan...rastlös som fan :)

Hoppas att dina tankar skingrar sig så småningom

2009-05-13 @ 20:46:19
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0