My new enemies!

Hur ber man småungar som inte kan tala svenska att låta en va? Jag hade nyss god lust att skrika högt åt dom när jag kom hem från jobbet. Nu kom dom fram 4 st ungjävlar utan tänder och viftade med sina händer och gamla mobiltelefoner (???!) och bjäbbade nåt helt obegripligt.  "Vad vill ni?" frågade jag irriterat. "bjäbb bjäbb".. stöön... "HEJ DÅ!" sa jag och smällde fast dörren och sitter inne och stör mig. Händer det igen ska jag testa om teckenspråk fungerar, typ ett långfinger och sen kanske pekfinger som dras horisontalt längs halsen. haha

Grr.. Jag hör dom skrikandes här utanför, har inte hunnit satt på hög musik än... 

Kommentarer
Postat av: Laura

Hahahahahaha..! Tror d dar m soft air gun later som en ide..! du kan oxa prova baseball bat.. d e ungarna radda for har... :P

2009-05-07 @ 13:54:10
URL: http://laurali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0