Ikväll har vi repeterat!

Ja, Anna. Jag förväntar mig att du och Jenny ska komma och hälsa på. Vore också skoj om Carla kom med. Just nu har vi bara en helgspelning och det är den 1:a Augusti, en Lördag. Hoppas det passar.

Idag har jag varit bakfull. Usch, eller jag är nog än... Mia kom och hälsade på så vi testade PA systemet och repade hela kvällen. Det var mycket roligt. Lite minikonsert hemma  :-)  
Kvällens höjdpunkter var "Idioteque", fantastisk Radiohead låt som vi fick att låta riktigt bra tyckedr vi. Vi hoppas att anrda kommer att tycke det också    :-) 
En annan bra var "Lucky". Också Radiohead. Fick till "aa GLOOOORIOUS DAY.." i andra versen bättre än förut så kanske man vågar sig på den sen på riktigt    = )
Sen är det alltid lika gött att höra på Mia när hon spelar och sjunger "Hallelujah"!

Nu blir det snart sängen, inte för att jag kommer få sova.. men man måste ju försöka i alla fall. Ska börja jobb kl 04.30 tänkte jag. 

Kommentarer
Postat av: Lina

Ja "Hallelujah" gör hon riktigt bra!!

2009-05-31 @ 23:32:35
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0