Dia Psalma


Var och såg Dia Psalma i Lördags på Dinos.
Har aldrig vart nåt riktigt fan av dom, så jag blev lite besviken att det var för mig allt för några gamla klassiker.
"Hon får.." kom som andra låt eller nåt sånt och då var det riktigt, riktigt bra. Sen var det vad jag minns "Emelie" som de spelade. I extranummren kom "Tro rätt tro fel". Men efter den var jag så jävla pissnödig så jag var tvungen att gå, så jag missade åtminstone "Balladen om lilla Elsa" och säkert några andra jag hade velat hört. En låt som jag definitivt saknade var "Alla älskar dig", men det kan ju hända att den spelades i slutet efter jag gått. Ångrar mig lite att jag inte gick tillbaka. En annan sak är som är lite tråkigt att det är väldigt dåligt ljud framme vid scenen, det var omöjligt att höra vad som sjöngs om man inte kan låten utantill. Samtidigt vill man ju stå framför och rocka!    ; )

  

Kommentarer
Postat av: Madde

hehe.. men roligt hade du säkert av alla youtube clip :)

jag ska alltså vara nöjd även fast jag missade dia psalma.. Kan se dom på Peace&Love. Ska du med på festival? ;)

2009-03-23 @ 17:27:39
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Anna

Nice jue!! Senaste artisten vi hade på lokal va typ E-typen själv :(

2009-03-24 @ 02:43:04
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Madde

helgen efter midsommar. 25-27juni. klart man kan åka på båda om man vill. :P

2009-03-24 @ 09:17:05
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0