Jag är..

Uttråkad. Har jobbat klart så nu finns inget att göra. Tänkte öva lite på några låtar men inget fungerar. Vet inte vad det beror på, kan det vara halsen? Eller kan man bara helt enkelt "tappa det"? Tappat känslan kanske. Det känns inte så kul som det kan göra vissa gånger, nu är det bara borta. Känns nästan som jag bara vill kasta bort alla instrument och aldrig mer spela. Börjar det bli enformigt kanske? Har några ideér till låtar som jag skulle kunna jobba på men inspirationen är på noll.
Jag skulle vilja ha en ny gitarr, en riktigt bra som låter jättefint. Och ett piano som jag kunde klinka på.

Ska åka till Gustav o Mia i helgen, då ska vi öva tillsammans inför sommarens gig (om det nu blir något?? har inte hört nåt mer), då kommer det nog bli roligt igen.

Jag skulle behöva fixa målargrejer nu för att få igång nån slags kreativitet. Fast just idag är jag inte så inspirerad ändå, kanske skulle jag bli?

Hoppas åtminstone att det blir någon form av sportaktivitet ikväll så att det finns nåt att se fram emot.

Kommentarer
Postat av: Syster

Du skulle verkligen behöva rycka upp dig lite ser jag. Du kan alltid komma hit och höra på när din systerson lär sig sjunga. Låter mest som skrik så han skulle behöva lite inspiration. :)

2009-03-02 @ 20:19:19
Postat av: Anna

Jag håller med systern din, "Bennys ministrålar" kanske är en bra affärsidé???

2009-03-04 @ 21:03:18
URL: http://iowa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0