Studera?

Jag har fått studieplats på kocklinjen på sjömansskolan. Känns ju bra att man  kom in på sitt förstaval och jag vill ha utbildningen jättegärna. Men tanken på att sitta i skola igen i 3 år känns mycket, mycket olustigt och ångestfyllt. Jag ska gå med en stor majoritet 16åringar. Jag fyller 30(!) det året jag får examen.       Ge mig Kraft!!


Om jag ångrar tidigare beslut när jag hoppade av samma programlinje i mina unga år?  Nej. Faktiskt inte, finns ingen anledning. Då var då och då ville/kunde jag helt enkelt inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oj de kan kanske bli jobbigt, men är de nått man verkligen vill så brukar de funka.

hur har du kommit på den iden då?

2009-06-17 @ 19:59:47
Postat av: UlliS

Lugn du anpassar dig nog så småningom till deras nivå! ;) Tänk vad mycke pengar du kan tjäna på att langa??

2009-06-18 @ 18:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0