Sonisphere

Nyss hemkkommen från Sonisphere i Hultsfred. Har varit skoj och mycket bra på scenen. Höll dock på att sova bort Metallica!!!  Efter att ha stått och sett band hela dagen gick jag till tältet och skulle vila lite under Cult och Primal Scream konserterna innan det var dags för Metallica. Jag låg och lyssnade på mp3:n och somnade. Tack och lov tog batterierna slut i spelaren så det började pipa. Det var det som väckte mig. Det som räddade mig från att missa självaste Metallica. Jag hade nog kanske velat  skjutamig eller nåt om det hade hänt.. Hemska tanke!! 

I övrigt så var Lamb of God, Mastodon, Meshuggah och Machine Head för jävla bra. Hives missade jag pga matpaus och att alla de andra i mitt sällskap tydligen tycker mindre om dom. Jag ville ju se dom. Det jag hörde var jävligt bra iaf.

Besviken över att Anthrax ställde in, det var ett av de banden jag kom för... Nu har jag nyss duschat av mig 3-dagars festivalliv och fått fräscha kläder på mig. Det känns ju bra!  :D

kommer lite bilder imorgon

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0