Klagan

Hur än vädret är så klagar jag på det hela tiden har jag märkt. Det är antingen för kallt på jobbet, fördjävligt att man ska måsta gå klädd i vinterkläder när man arbetar. Eller så är det för varmt. Hur jobbigt är det inte när svetten sprutar på en fast man kanske bara sitter på en maskin. Eller så är solen för stark och bränner upp en. Dessutom stör den när den skiner genom mitt sovrumsfönster på eftermiddagarna och kvällarna och värmer upp mitt rum.
Det är förmodligen allt för vindstilla på jobbet också så det fläktar inte alls, svettflugorna och brommsarna far som ett moln runt omkring en. Eller så blåser det för mycket.
Idag regnade det som tusan, jag blev blöt och det är allmänt jobbigt och man längtade efter sol.. 

Det bästa vädret är mulet, 15-18 grader varmt. Då (kanske) lovar jag att inte klaga!

Kommentarer
Postat av: UlliS

Sånna är vi tyvärr människorna. Klagar på allt. Det är nog medfött att inte vara nöjd.

2009-07-08 @ 08:21:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0