Eh jo!

Helgen ja.. det vart bra kalas fre-lör! På Fredagen blev det rep. med Mia.. och öldrickning förstås. Lite publik hade vi åxå, Lina, Roland, broder och Jimmy och Therese från Arboga(?). Hanna o Cola var också med. Sen blev det stadsfärd och Dinos. Efterfest i Sikviken där vi också slog läger för "natten". Somnade på en soffa ute på terassen. Svalt och skönt!

Lördagen slutade också med Dinos. Denna gången bestod sällskapet av hammarlänningar, Macke, Therese, Jennifer, Johan m.fl. Minnet är lite suddigt. Men det slutade med efterfest i hos Macke där vi lirade lite gitarr o sjöng och drack spy. :-)

Min värdelösa mobilkamera tog inga bra bilder i helgen tyvärr.. 

Var efter jobbet idag till Madde och klippte mig. Handlade lite också. Bl.a skavsårsplåster. Skavsårsplåster är sjukt dyra, allt för dyra. Speciellt när det visade sig att någon fan har snott plåstrena ur förpackningen och ställt tillbaka den. Vilket jag har lite förståelse för egentligen med tanke på priset. MEN ATT JAG SKULLE MÅSTA BETALA 5.40€ för en tom plastförpackning är verkligen inte OK!!!   Helvetes jävla skiiit!!!        :-(
 

Kommentarer
Postat av: Lina

Åk tillbaka och gnäll hårt! Då får du säkert nya. Men du måste vara sur, sur så syyyytan =)

2009-07-27 @ 21:29:27
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja.. håller med Lina!

2009-07-27 @ 22:00:27
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0