ba ba ba babbabababab baaaabaaa

Öööh... Orkar inte uppdatera egentligen.. så det får bli ett sånt här meningslöst inlägg då... 
I Fredags var jag, som jag tidigare upplyste om, för sjuk för att festa. Lika bra kanske i efterhand.

I Lördags däremot mådde jag mycket bättre och hade ork för till och med utgång. Dinos blev det, trevligt! Det var skoj.

Kan inte ladda upp bilder på bloggen ännu av någon kostig anledning. Bilderna kommer till arkivet men inte längre..??

Har förövrigt (bättre sent än aldrig) adressändrat och skaffat mig postlåda nu. Var så illa tvungen nu när vårt företag har adress hit.. 

Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. så fram till nu har du alltså bott hemma. :)

2009-07-06 @ 17:33:03
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0