Jag vet inte..

Jag vet inte om jag tänker fortsätta med denna blogg eller om jag ska lägga ner den. Har ju haft en ganska lång paus nu känns det som. Och efter allt tråkigt som har hänt på sistone så har det definetivt inte vart så inspirerande. Vad ska jag skriva om?  En sak börjar nog bli ganska säker i alla fall, jag kommer nog förmodligen att börja plugga nåt i höst. Men jag har inte bestämt mej för vad. Det finns rätt mycket som jag iaf just nu skulle "kunna tänka mej". Mina ljudtekniker drömmar på SAE i Stockholm får jag nog lägga ner tills den dagen jag råkar ha 80 000kr extra att göra mej av med. Jag antar att det kommer sluta med att jag går på kock-linjen på sjömansskolan, eller eventuellt på Yrkes. Men egentligen helst på sjömans eftersom det skulle vara roligare och bättre betalt på sjön. 
Har också kollat en del KY-utbildningar i Sverige. Och det som lockar mycket där är ett CAD-Konstruktion och design- program i Kungsbacka. Det ligger söder om Göteborg. Jag tänker åtm. söka dit så får man se vart det slutar.  Det skulle nog passa rätt bra ihop med min Verkstadsmekaniker-utbildning. Och det är ju skoj att rita.

Kommentarer
Postat av: Ännäää

HAHAHA, okej, jag överlåter åländskan te dig :)



Jag vill att du fortsätter blogga, jag "följer" ju ditt liv på så sätt. Skriv det minsta lilla. Keep going strong babe!

2009-02-25 @ 23:07:28
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Anna

JAAAA :) tack! hahaha!!

2009-02-26 @ 03:46:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0