joråå

Imorgon ska det tydligen träffas Ålandstidning för reportage/intervju. Man får väl passa på att göra lite reklam för sig då. Annars känns det sådär med att medverka i tidningar. Minns förut när jag hade bandet med David, Eddie och Fredrik. Det stod knappt alls så som vi hade sagt. Dom ändrar allt så det ska bli någon rolig/tuff/bra story. Nåja. Vi behöver ju lite publicitet iaf så man får väl ta det om det blir lite fel antar jag... 

Förövrigt är jag SÅ JÄVLA TRÖTT på värmen och  solen nu. Den pinar mig extremt mycket hela dagarna på jobbet, sen när jag kommer hem så har den hettat upp min lägenhet till nästans outhärdlig. Jag längtar faktiskt efter lite svalare dagar, lite mera höst och så. Men byn skulle väl ändå inte behöva dö ut helt bara för det? 

Och apropå absolut ingenting, visst är det väl jävligt störande med tjejer på konserter som bara måste sitta på sin killes axlar för att se bättre och känna sig "coolare/bättre"? jag vet inte. Jag har aldrig förstått det där, det känns respektlöst mot övriga tycker jag... Jag skulle iaf bli förbannad om jag hamnade precis bakom ett sådant "torn" och får stå och stirra i någons rygg ist för bandet/artisten. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0