jaa...

Då var första dagen i skolan avklarad. Det har väl inte varit helt olidligt, men det kommer nog bli tre långa år, lite ensamt då samtliga klasskamrater är 10-12 år yngre. 16-17 åringar. Inget illa om dom, men det är väl inte direkt så att man har så mycket gemensamt och man kommer ju inte börja umgås utanför direkt. Åtminstone en som var nånstans i min ålder började också, men i B-klassen. Man kunde ju kanske tycka att dom borde satt oss äldre i samma? Men nej... !
En skön grej är ju förstås att jag slipper alla kärnämnen, så t.ex Ons-Torsdagar börjar jag först kl 12 och slutar till lunch på Måndagar. Så om jag får så kan jag jobba Ons-Tors mornar och tjäna lite xtra cash, det kommer behövas!

Kommentarer
Postat av: Madde

haha.. vad roligt. alla kommer börja fråga dig om du kan köpa öl åt dom till helgerna. (det ska du INTE göra) Det kommer nog bli skitroligt. Fatta vad störd humor man har när man är 16-17.. :)

2009-08-17 @ 17:58:35
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Anna

Dom kommer se upp till dig! You´re the rockstar dammit! Massa små brudar som kommer springa efter dig och vilja att du signerar deras tuttar!

jag tror det kommer vara 3 händelserika och roliga år!!! Yaaay!

2009-08-17 @ 18:21:02
URL: http://iowa.webblogg.se/
Postat av: Lina

håller med de ovanför =)

2009-08-17 @ 20:29:30
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: UlliS

Va lite positiv nu brorsan! Bort med alla negativa tankar. Det är ju jättebra med sovmorgon några dagar oxå. Sen får du juh lov å grejer oxå! ;)

2009-08-18 @ 10:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0