Home

Nyss hemkommen från Arboga. Blev inte nåt gitarrköp, men nu vet jag vad jag vill ha och spara till. Hittade en fin Eaglewood för 9000kr på JAM. DEN vill jag ha!  Lite t-shirts från Carlings och en skjorta från H&M var vad jag fick med mig från Örebro. 
I övrigt har det också vart rätt lugnt på festarfronten också, grillade och hade trevligt på fint ställe vid ån. Men blev trött tidigt och gick hem till Lina och Roland och sov vid ett-tiden.
Idag var det traffic-jam på E18 i Köping när vi skulle åka hem, så vi missade Eckerölinjen och hann precis med på Rosella. Jobbigt värre om vi hade missat båda..   MEn nu hemma iaf och det ska bli skönt att få sova i säng och inte på gummimadrass!! Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0