Grejt!

Jag vill ha flera skivor. Jag älskar det! Att sitta och sätta på en skiva, njuta, hålla och titta på ett 2-skivors utvikbart fodral är bland det bästa man kan göra ensam!  :-)

Har vart och tränat på gym idag, eller ja.. Jag körde lite situps, ett set bänk och tog ut det sista på sandsäcken tills svetten sprutade. Jag är totalt vilsen på ett gym, men säcken var rätt skoj, det får bli mycket sånt i fortsättningen.

Imorgon börjar jag skolan kl 08.00. Jag ska servera igen, det är soft! 

Last but not least,
Roligt att Ni gillade låten. Tvivel brukar ju vara mitt andra namn, men det kändes rätt bra med den här, den skulle kunna vara riktigt bra, jag är inte nöjd med inspelningen kvalitets- och prestationsmässigt, men det är ju bara en demo som sagt... Det kommer nog en snyggare version om nån tid.

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad är en "sandsäck" - såndär boxningsgrej som hänger i taket?

2009-08-28 @ 15:24:29
Postat av: Neta

Jävlit synd att man gav bort alla skivor som man hadde från förr!

2009-09-03 @ 15:11:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0