Arboga

Packar väskan och drar till Arboga ikväll och blir kvar tills Söndag. Ska få se hur Lina o Roland har det och träffa Peace & Love-gänget. Det är medeltidsdagar där också, tydligen årets happening där säger de som vet. Det ska också bli lite shopping i Köping eller förhoppningsvis Örebro för min del därför att där finns både JAM och Musikbörsen. Jag är på jakt efter ny gura så jag vill kolla lite och testa o så. Jag vill ha kvalitét men också inte allt för dyr sak. 

Nu ska det däremot nätshoppas lite, OK Computer och Hail to the Theif med Radiohead ska inhandlas på vinyl!! : -)

Kommentarer
Postat av: UlliS

Nyss fått lön? ;)

Ha så skoj där borta!

2009-08-08 @ 06:43:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0