A bug in my ear..

Idag hände något lite äckligt på jobbet. Det flög in en smal, liten avlång sak, rätt in i örat. Någon form av skalbagge/mask?
Trodde först det var en fluga som krockade i örat, men sen kände jag hur något rörde sig inne i örat. Försökte pilla ut det med fingret men kände inget och frågade Ted om han såg flugan i mitt öra, Neeej sa han o trodde jag skojade. Den var alltså så liten att den flög så långt in att man inte ens kunde se den. Och det var lite asigt att känna hur den krälade i hörselgången och jag undrade hur fan jag skulle få bort den. 

En tandpetare gjorde dock susen och jag blev kvitt mitt minst sagt oväntade besök...

Kommentarer
Postat av: Lina

hahahaha vad otäckt!

2009-08-06 @ 22:39:30
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: kaz

hahahaha! fy van vad äckligt, men ack så roligt!:D hahah

2009-08-06 @ 22:40:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0