Bakis-Söndag!

O M G vad sliten jag har varit/är idag, har sovit till kl15 och sen legat på soffan tills jag äntligen lyckades masa mig utanför dörren och gå en promenad på ca 45 minuter vid halv åtta tiden. Nu känns det bättre! 
OCH! Jag har klarat mig alldeles utmärkt utan något godis eller läsk eller nåt! Lätt som en plätt det här! En normal Söndags kväll med bakfylla av denna rang hade resulterat i ca 1 stycke pizza/burgare med pommes, en påse vingummin och minst 1½ liter cola. Har dock ätit för lite idag eg, bara 2 stekta ägg och två smörgåsar och två glas mjölk. Kommer nog tyvärr vara skithungrig när jag ska sova.. men det e vad det e det.

Och festen igår? Jodå, den var bra, trodde att det skulle vara mer folk dock men det var skoj. Spelningen tyckte jag gick så där, är nog lite besviken. Jag borde ha haft någon medhörning, jag hörde absolut ingenting av det jag spelade eller sjöng, bara alla som pratade... då är det svårt.  Men de flesta verkade tycka det var bra iaf och jag fick mycket possitiv respons och det är väl det viktigaste. Eller är det det, jag vet inte.. klart man vill vara helt nöjd själv. Nåja, nu kan jag ju vara bättre förberedd om det blir någon likande spelning, kommer nog dock fundera lite extra innan jag svarar ja om det gäller en spelning på en fest. Känns inte som att dom låtar jag spelar passar så bra in, det är ju inga partylåtar direkt.
För övrigt höll jag mig till öl hela kvällen, inga läskinnehållande groggar! Det ska dock erkännas att jag kom på mig själv efter en munn bål att fan, här finns det nog hur mycket socker och läsk som helst. Jag ställde bort bålglaset.

Nu ska jag göra i ordning morgondagens frukost, nämligen två kokta ägg. En mycket mycket spännande frulle! Men med tanke på att jag inte brukar äta frukost förr så är det ju bra, det kommer väl bli så här tills jag tröttnar på ägg, då får jag hitta på nåt annat som är gott och som Inte innehåller nåt socker som  flingor, myssli och Yogurt, yogurth... Hur i helvete stavar man jogurt??? Nå iaf, sånt går bort!

Kanske går över till grannen och kollar Milan - Inter sen vid halv tio om jag orkar... borde nog sova rätt tidigt.

Haaaaaaaaaaaaaaaaj



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0