Tråkigt

Som jag  var rädd för så blev det inget gäng till träning, tråkigt för jag hade velat spela lite boll.. : ( endast Jimmy dök upp så vi slog lite bollar till varann i nån knapp timme, lite röra på sig vart det för svetten kom fram iaf. Men jag nöjde mig inte med det utan tog också en powerwalk på 30-40 minuter efteråt.  Det är jävligt skönt att gå ut och gå, och det går som tusan, musik i öronen bara så   = )  Ikväll vart det lite gammal hederlig Prodigy och Absolute Dance 90's! :D  Nostalgifaktorn är hög! Maxx, Flexx, 2 unlimited, Dr. Alban, Snap och sånt... ojojoj!  Men det är nog också det som funkar bäst om man ska hålla tempot uppe. Måste ladda Mp3 spelaren med lite Maskinen och Benny Benassi och sådant nångång, då jäklars  = ) men måste jag bli orolig för vad som håller på att hända med min musiksmak?  ääh...

Kommentarer
Postat av: Therese

Hihi tror inte du behöver börja bli orolig, inte såå mycke iaf :)

2008-09-23 @ 23:16:22
URL: http://mtdanielsson.blogg.se/
Postat av: Lina

haha, var det därför du vilja ha ATB? 90-talet är tillbaka! ;)

2008-09-23 @ 23:19:51
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Benjamin

haha, nej inte ska jag väl vara orolig, det är bara skönt att lyssna på nåt annat som omväxling. "Don´t Stop" med ATB är ju störtskön! ;)

2008-09-24 @ 10:06:42
Postat av: Lina

Den är rätt okej faktiskt. Nu när man inte hört den på länge. Lätt att man kan tröttna på den!

2008-09-24 @ 14:57:44
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Benjamin

nee inte tröttnar man! =) Jag gillar ljudet, tror det är olika ljud jag gillar med sån musik och så ska det vara så lite sång som möjligt, helst inget alls nästan, med undantag för Maskinen då... :)

2008-09-24 @ 15:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0