Sju dagar!

En vecka har gått av min utmaning och det går hur bra som helst, kan inte påstå att jag har ens har varit i närheten av att åka dit eller känt mig riktigt desperat sugen på nåt så det är bara att köra på. Känner mig mycket piggare och det känns som jag kan göra det här i evighet. Idag har det blivit en timmes powerwalk och fottistennis. Det lär väl bli rätt mycket powerwalks då jag antar att fotbollsträningarna är slut nu. Som tur är börjar Innebanyn nu, första matchen är på Onsdag. Träningarna kommer förmodligen bli på Fredagar, vilket är bra, det är skönt med Fredagsträningar. Nu ska jag koppla av framför tv:n innan läggdags!

Kommentarer
Postat av: Lina

Vad roligt att de går så bra! Grattis! Jag håller tummarna för dig!

2008-09-30 @ 09:10:04
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0