Nu får det vara nog!

Jag kommer nu för all framtid sluta med allt som heter socker, godis och annat skräp! Det får räcka nu!
Jag vet att det ska gå att få ett slut på detta och det finns bara ett sätt, inga genvägar... det är bara att lägga av! Och för att påminna mig varje dag att det inte är värt att köpa den där godispåsen, äta den där kakan eller dricka den där läsken så ska jag försöka uppdatera den här blogg-grejen så ofta som möjligt...  Jag är så jävla trött på att vara den jag är och nu ska jag banne mig ändra mig och bli nån bättre, man kan ju vara den man vill vara eller hur är det man säger? Och när det börjar ge resultat tänker jag belöna mig med kläder, dyra kläder.. äckligt dyra kläder!! Jag tror jag gillar kläder.

pommes frittes är äckligt!

/lilla B
"They call me quiet, but i´m a riot!"


Kommentarer
Postat av: Lina

Det är bra Benny. Kläder är bra belöning. Man blir glad av kläder! =)

2008-09-23 @ 16:05:16
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0