Fredag!

Men lugn sådan, fan vad nykter man är nu för tiden... nåja, det ska vi väl ändra på imorgon  ; )
Har varit på Ekeborg hela kvällen och fixat med mixern och ställt in ljudet.. ska dit en sväng imorrn och fin justera lite till. Måste också komma ihåg att köpa ett 9v batteri till gitarren, det tog slut ikväll...
Måste också komma ihåg att skriva ut texten till en CCR låt, LITE trubadur får det väl bli då  =D  Tänkte spela "Who´ll stop the rain", den är bra! Fast nu kom jag på att jag inte har något notställ.. hm, får fixa nåt, eller så får jag väl hårdplugga texten ikväll...  "Swing life away" med Rise against la jag till på min låtlista nyss också.  Precis nu kom jag ju på att jag borde spela "Naken" med 250kg kärlek, den måste ju gå hem!    = )  måste lära mig den nu..

haaj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0