Det är så befriande..

..att slippa alla godsaker. Att slippa ha ångest över att man satt i sig för mycket choklad eller läsk igen. Att slippa fundera över hur man ska orka iväg att köpa pizza på Söndagarna. Att slippa köpa chips och läsk till filmkvällarna. Att kunna motstå kakorna till kaffet. Slippa vara hungrig och äta på kvällarna. Att känna att jag inte behöver allt det där!

Att ta en rask promenad eller en ordentlig powerwalk med skön musik i öronen ger ro till sinnet och ett gott samvete.
Att träna och röra på mig på kvällarna är mitt stora nöje. Mindre kläder är min belöning. Förhoppningsvis.


Ikväll har det varit fotbollsträning! 6st var vi som trotsade regnet och kylan.

Imorgon är det innebandypremiär!!! jihuu!!

Nu ska jag hänga tvätt, blää.......!!
Sen ska jag se på fotboll, jippi!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0