Välkommen, Fredagkväll!

Nu! Nu är denna veckas jobb avklarat, har ätit lite gott som jag fick av syrran, strimlad lövbiff med grönsaker, gott!
Tar också kvällens första öl, en Carlsberg! Gott som fan  ;)
Har inte blivit någon promenad alls idag, har inte hunnit.. har varit och förstört lite pengar i världsmetropolen Mariehamn.
En sväng till Alko och köpte rödvin, prövar lite nytt! En flaska Guardian Peak från Sydafrika och en flaska Yellow tail från Australien, jag gick på etikettfärgen som är gul på båda                   = P
Och så köpte jag fyra Heineken oxå.
 Var också och köpte en t-shirt på Mega, en sväng via Sparhallen...
Blir eventuellt Dinos ikväll då, och förhoppningsvis ska jag hinna hälsa på Misha också...

Får gå extra fort och långt imorgon för att kompensera dagens powerwalk miss.. 

Skål!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0