Hjälper det då?

Jodå, hade inte tänkt väga mig och sådär men jag kunde inte hålla mig idag efter 2 veckor. Resultat av 2 veckor utan godis och lite motion? -5kg och runt 10cm mindre midjemått!     = )     Så nu väger jag 80 istället för 85, nu är jag nästan tillbaks där jag engång slutade när jag gick ner i vikt förut! Tror jag vägde 78 som lägst.  Nu gäller det att bli av med 10 till!  Hoppsa att det kommer gå lika lätt att gå ner 5kg till, dom sista är ju alltid svårast... och det gäller att hålla motivationen uppe även när det går trögt. Jag känner mig dock precis lika motiverad som första dagen! Om inte ens mer.

Har annars haft lite feber idag och varit hemma, men tog en liten Powerwalk på kvällen ändå, jag måste göra nånting!
Imorrn blir det jobb igen, på kvällen säsongens andra innebandy match mot Brändö IBK. Vi måst nog vinna nu.. Och jag måste definitivt spela bättre än förra matchen, det gäller att tagga till ordentligt! Det värsta är att jag brukar alltid vara så trött innan match, vet inte varför.. det är alltid så    : (
Men imorgon ska jag tagga till!!


                                                                                              !Full Fart Framåt!

                                             

¤¤º°¨ ø„¸¸„¨ ø„¸¸„ø¤º°¨

¨°º¤ø„¸ Benassi ,„ø¤º°¨

¸„ø¤º°¨ LEGEND 0¤ø„¸

¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸ ¨°º¤ø


Kommentarer
Postat av: emma å alarik

satan va du är duktig, jag vill oxå gå ner i vikt.. helts nu på en gång, men så bra fick man inte ha de

2008-10-07 @ 23:57:49
URL: http://alarik.blogg.se/
Postat av: UlliS

Oj vad duktig du är! Fortsätt så! =)

2008-10-08 @ 15:49:09
Postat av: Lina

Vad roligt! Whiiiii!

2008-10-10 @ 15:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0