joo...

Idag har det gått 3 veckor, allt väl.. Godiset klarar jag mig hur bra som helst utan, ibland vore det gott att kunna äta nåt flottigt bara.. men nej nej, här ska nog hållas!   Idag har det vart powerwalk och fottistennis, skoj!

För övrigt har det väl inte vart nåt speciellt idag. Eller jo, jag kommer skippa golftävlingen Eckerö Masters i år, den är på Lördag. Har bokat resa till Åbo nu, ska dit och kika lite..  En lugn helg blir det, och så slipper jag riskera att käka pizza efter golftävlingen som dom andra ska. =)

nattti natti

Kommentarer
Postat av: Madde

men Benny.. nu måste du berätta vad du ska göra i Åbo?? ;)

2008-10-14 @ 20:59:20
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Öhm, skrev jag inte det? jag ska dit och kika lite =) det är längesen jag var där haha :D

2008-10-14 @ 21:25:12
Postat av: Lina

Men inflyttningfesten då?? =)



Jag vet nog vad du ska till Åbo och göra.. ;)

2008-10-15 @ 16:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0