Bra dag!

Idag har varit en bra dag, strålande solsken och min förkylning har inte blivit värre utan bättre. Då är det skönt att jobba ute med bunkern, skära grästorv och pussla ihop, riktigt intressant jobb tycker jag. stackar de spelare som spelar sin boll i den bunkern säger jag    =)
Har inte powerwalkat idag, bara lite, kanske en halv timme. Men man kan väl ta det lite lugnt nångång oxå    : p
Så jag har hunnit med att städa undan och dammsugit lite så det ser lite mer anständigt ut här hemma.

Snart är det äntligen helg!    : )


Snart Klart!

Kommentarer
Postat av: lina

ojoj.. =)

Vilken tur att jag alltid brukar hamna bakom den bunkern. =) visst är det den högra bunkern på 15 korthål?

2008-10-15 @ 23:04:41
Postat av: Benjamin

Japp, kanten blir runt en meter hög =) Många bra scorer ska KROSSAS! MOHAHAHAHAHAAAA :P

2008-10-15 @ 23:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0