Still Sick...

Är fortfarande sjuk, har varit hemma idag och kommer nog kanske vara hemma Onsdag också för säkerhetsskull även om jag skulle känna mig bättre, vill ju bli frisk så det är nog kanske inte så bra att fara och jobba när det är uttomhusarbete som gäller... Men på Torsdag ska jag satsa på att vara frisk. På Torsdag eller Fredag kommer saknade sötaste till mig på besök över helgen!  =)  

Jo, så idag har det varit rätt lugnt, sovit länge och tagit det lugnt. Har dock orkat ta mig till Gita Salongen och låtit Madde råna mig på massa pengar  :p    =)  Skoja bara, du är så duktig Madde  ;)
Passade också på att ta en fika på Dinos med Misha, long time, no seen.

Låt mej nu bli frisk så jag kan fara ut och motionera igen, det blir nog inget alls den här veckan  :(

* Radiohead  
-Är det som spelas allra mest hos mig, finns det egentligen nåt bättre musikaliskt? Tror ej.
                          Thom Yorke säger jag bara...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0