Sliten

Imorse kände jag mig helt slut, håller på att bli förkyld och hade ont i min hals, snorig och lite feberkänning..    :  (
Men jag tog mig på jobb iaf, en halvtimme sen  :S   Så hela dan har vart rätt tung, dessutom har jag hållt på med ganska tungt, fysiskt arbete och kört fram och tillbaka i våra arbetsfordon och det har inte riktigt varit bra, varmt, svettigt och kallt om vartannat  : (     Sen ikväll har man ju varit dum nog och powerwalkat och tränat  fottistennis, men jag kunde bara inte hålla mig hemma  =)  Nåja, det visar sig hur man känner sig imorrn, just nu är det ganska OK faktiskt.

Håller på med ett rätt roligt arbete på golfbanan, bygger om en bunkerkant, så jag hoppas att jag blir friskare och inte sjukare.

baj baj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0