Prima!

Jag är väldigt glad nu, allt känns väldigt lätt och bra just nu, förengångsskull! =)

För övrigt gick innebandymatchen bra oxå! Vi började väl som vanligt, rätt stabilt och hade en 2-0 ledning. Dom kvitterar dock i sista perioden och vi verkar falla ihop på välkänt Eckerö-manér. Men då händer nåt sällsynt! Vi får ett snabbt 3-2 mål och vi Lyfter oss och börjar spela innebandy igen! OCH! Min måltorka som varat i  en och en halv(!!)säsong har äntligen brytits!  Ikväll gjorde jag 2+1, mycket skönt!  Slutresultatet blev 10-2. Härligt!

Jag längtar till fotbollsgalan, så mycket!

Kommentarer
Postat av: Madde

vad duktig du är! hoppas du lyckas med ditt mål!

2008-10-09 @ 23:47:16
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0