Lön? Ja tack!

Fan, vad veckorna går fort! Bra det för Fredagar är ju sköna! Speciellt när det är lönehelg!  =) 
När jag vaknar imorgon är det en sån, en lönefredag! Jihuu! Tror jag ska åka till Dinos om någon har lust att hänga med? Lina?   Någon?     : )
Lördag tänkte jag ta det lugnt, fast det kan ju hända att det går bort.. sånt händer ju...meen kanske det inga gör nånting?
På Söndag har jag ju planerat att åka till Sthlm och Stadion och se på fotboll, men får se hur det blir, om man orkar..

Denna dag har varit lite otrevlig till en början. Vaknade runt halv sju som vanligt och hörde att regnet öste ner.. uuusch!
Då är man inte så väldigt sugen på att gå upp ur sängen, klä på sig och CYKLA på jobb! Det är nämligen det jag gör, varje dag sedan 1:a April, dit och hem, 8km tur och retur.. Såå, jag bestämde mig för att avakta en timme och börja kl åtta istället och hoppades på att det skulle sluta regna.. men nej! Det var bara att trampa iväg i rusket...
Och att sen sitta och huttra på en gräsklippare och frysa som satan med regnkläder som tydligen inte håller helt tätt är heller ingen höjdare   : (  
banan var sen så blöt att det inte gick att klippa så efter lunch bestämde jag mig för att ta ledigt så jag cyklade hem igen, blöt och frusen.

Motionsformen idag bestod av en timmes powerwalk och Fottistennis. Ganska lagom. Imorgon blir det väl endast powerwalk eller en rask promenad innan man sätter igång med festandet, för det lär det väl bli  ; )


Fredag?


Söndag?


Borgen!


Kommentarer
Postat av: emma å alarik

du är duktigt du :) själv har ja bara varit på 1 timmes boxercise idag.

skulle ja inte haft annat för mig hade ja kunna komma med till dinos...

2008-10-02 @ 22:05:29
URL: http://alarik.blogg.se/
Postat av: Benjamin

"Bara" Det är ju rätt tungt =) Jag skulle också vilja börja med boxercise, det är kul!

2008-10-02 @ 22:08:37
Postat av: emma å alarik

jo de är skiiitkul, å man får verkligen avreagera sig oxå :)

du får börja då, är ju både i eckerö å i hammarland

2008-10-02 @ 22:27:18
URL: http://alarik.blogg.se/
Postat av: Madde

Dinos på lördag eventuellt.. =) ja det är skitkul med boxning. Mina axlar går sönder av det så jag är bitter för att jag inte kan hålla på med det. =(

2008-10-02 @ 23:27:54
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Du får gymma lite och träna upp armarna Madde! :)

Så att du kan boxas :P



Synd att du jobbar Lör, jag vill ju till dinos ikväll!! = )

2008-10-03 @ 17:08:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0