baaakis!!

Ännu en Söndag i bakfyllans tecken, husch housch... men det har varit roligt oxå! Flaggtävlingen och middagen var helt OK, efter kaffet och konjaken gick vi en sväng till Micke som hade inflyttningsfest. Därifrån togs taxi till M:hamn och Dinos, dom flesta far ju till Arken tyvärr.. slött!  Jag hatar verkligen Arken, Arken har inget för mig.. ingenting, nada... usch och fy för Arken. Nå, Rickard kom med till Dinos iaf (bra karl! =))  Robin var också med har jag för mig.. Där var även brorsan, sen slöt oxå Glenn upp, ensam från Eckerö, en sann hjälte!  :)
Det fuldansades, hoppades och rockades framför scenen, precis så som det ska va!  =)

Känner att en pizza eller en burgare med pommes skulle sitta för djävla fint just nu, men det är för att jag inte ätit middag idag, det var dumt... nu känns det som att det är för sent på kvällen för att laga till nåt, så jag måste antagligen somna hungrig ikväll, lite äppel kan jag äta  :P  Det löser sig!

Ingen powerwalk har det blitt idag heller, skärpning... men jag kom aldrig iväg bara, det blir ju mörkt så fort nu  :(

duppidu.. Jag far nog till Åbo på Fredag tror jag.. jo jag gör nog så  =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0