Aj!

Har ikväll varit och spelat badminton med Glenn när fottistennisen uteblev, och jag har så ont i min arm... är fan farligt med baddis...
Igår hade vi innebandymatch mot El Maccos och förlorade 6-4     : /    Men men..
Halloween imorrn, vad göra?  Jag är lite sugen på att åka till Dinos, men det är ju lite sådär med ekonomin nu i slutet på månaden :p  
Nästa helg blir det iaf till Åbo och finaste  =)  Saknar så!  Åker på Torsdag natt som det ser ut nu. På Lördan ska jag hälsa på Gustav o Mia när Sanna är på föreläsning. Ska bli skoj det också. Ska kolla runt lite på stan också om det finns nå schyssta kläder, vill ha nya skidkläder, men vet inte, kan ju hända att butikerna kanske inte tagit in än? Nåja, de återstår att se.. =) 





¤¤º°¨ ø„¸¸„¨ ø„¸¸„ø¤º°¨

¨°º¤ø„¸ Benassi ,„ø¤º°¨

¸„ø¤º°¨ -GLAD- 0¤ø„¸

¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸ ¨°º¤ø


Kommentarer
Postat av: Jenny

Gå ti Intersport Megastore i Hansakvarteret, mittemot nya köpcentret Kop Kolmio (Sanna vet no). Där hade dom rea och en massa fina skidkläder sist jag va i åbo, för ett par veckor sen :)

2008-10-31 @ 09:31:22
Postat av: Benjamin

Aha okej! det ska jag göra =)

2008-10-31 @ 13:53:01
Postat av: UlliS

Ojoj det kommer bli som för Jonas o mig att ni får åka färja varje helg tills ni vill spy på alla kryssningsresenärer. Långt att köra till långnäs alla nätter oxå! men men vad gör man inte för kärleken! =)

2008-10-31 @ 18:02:10
Postat av: Madde

Det finns nog massor av skidkläder nu.. Det lider ju mot vinter! =)

2008-11-01 @ 09:07:42
URL: http://lillins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0