Tjo!

Wohoo... kanske dags att uppdatera.. eller lägga ner? Jag vet inte... Orkar inte skriva så mycket. Men jag ger det en chans till. Var i morse på hjärtultraljud, allt var normalt. En faktura på 20€ för att konstatera att allt är precis som det ska. Tack!   Nåja, det kunde ju förstås vara värre...
Annars händer väl inte så mycket. Har slutat jobba på golfen nu för en vecka sen, nu blir det lite semester ett tag, sen får jag se vad jag hittar på. Om jag hittar något annat eller om jag fortsätter där. 

Har annars börjat snegla på lite skolor och utbildningsprogram inom musikproduktion eller kanske mediadistrubition... Nåt åt det hållet iaf, det skulle något jag vill göra. Det skulle vara nog skoj att slippa in på SAE i Solna och plugga Audio Engineering Program. Den riktar sig till de som vill arbeta proffesionellt inom bl.a musik, studio, live/PA, tv, radio, akustik, film och ljudläggning. Låter inte det helt spännande? Det tycker jag iaf.. Den är på ett år. För ytterligare akademisk fördjupnining inom ett specifikt område, kan elever fortsätta sina studier genom att studera Bachelor of Arts Degree, på ett av SAEs Degree-Campus runt om i världen. Det skulle ju nog vara nåt det!     : )

Har förövrigt spelat in en halvseriös demo på en ny låt. Några textrader ledde till en refräng som jag gillade. Det blev snart en låt på 7 minuter och spelades in i mitt Pro Tools den 25:e November med min akustiska gitarr med endast fyra strängar kvar på :P   och min elgitarr som jag fick ett ganska schysst, skitigt ljud med hjälp av liDen finns att lyssna på min myspace för den intresserade: http://www.myspace.com/benjaminomusic    

Don´t mind alla de små missar som finns här och där!    : D

Kommentarer
Postat av: Lina

De ha bra musikhögskola i Örebro tydligen. Kolla in den lite tycker jag. =)

2008-11-26 @ 10:19:07
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: UlliS

Du är duktig! (Lyssnade på din låt)

2008-11-27 @ 17:30:46
Postat av: Anonym

Tack, men du får lyssna en gång till nu, för nu har jag förbättrat den så tilloch med jag är rätt nöjd :P

2008-11-27 @ 21:57:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0