Hjärta, Godis, Kärlek och Musik!

Idag har jag fått en reserverad tid för min hjärtundersökning, 24 November. Får hoppas det håller ihop tills dess då   : P
Antagligen är det väl inget. Får man hoppas iaf.

I övrigt så går det väl sådär med mitt strejk-projekt. Det har kompromissats en hel del nu    : )   T.ex så blev det Jack Daniel´s med Cola på krogen, pizza på Adlon i Söndags + 2 glas läsk. Annars går det nog bra, inget godis eller kaffebröd iaf hittills, men det känns som jag klarar mej bra utan det.

Imorgon natt far jag till Åbo och får äntligen träffa den allra finaste ♥ Saknar så mycket!     = )

Har länge gillat Radiohead, men nu spelas det verkligen dygnet runt här hemma. Så bra! Förstår inte hur man skulle kunna tycka nåt annat.  Ta upp Youtube och lyssna bara på Street spirit, Fake plastic trees, My iron lung, The tourist.. äh det går inte att välja ut bara några låtar utan att man blir att räkna upp i pricip alla deras låtar.. men ett tips är att lyssna på deras live-inspelningar från Le Resorvoir som finns på Youtube. Det är Thom Yorke och Johnny Greenwood(?) som spelar akustiskt. Så Sjukt Bra!  

                            

¤¤º°¨ ø„¸¸„¨ ø„¸¸„ø¤º°¨

¨°º¤ø„¸ radiohead ,„ø¤º°¨

¸„ø¤º°¨      !! ♥ !!        0¤ø„¸

¸„ø¤º°¨¸„ø¤º°¨¨°º¤ø„¸ ¨°º¤ø


Kommentarer
Postat av: lina

Ha så skoj i Åbo!

2008-11-05 @ 22:46:10
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0