Pro Tools-fix hela kvällen

Hujj hujj.. har suttit hela kvällen och pulat på låten jag spelade in härom dagen. Nu är den förbättrad på en hel del ställen. Har hittat på "fade"-funktionen så nu är slutet bättre  : )   Sen har jag lagt på ny sång på vissa ställen och snyggat till massa grejer...  Har dessutom lagt till ett lite roligt intro till den  : )   Det är Edward Norton från filmen "25th Hour". Han är arg!   : P 
Så nu är jag rätt nöjd med låten, kommentera gärna ni som orkar lyssna på den   = )  
Har redan en ny låt på G så snart dyker det kanske upp en till på myspace-sidan.

http://www.myspace.com/benjaminomusic

Igår hade vi innebandymatch mot IBK MPMPP. Vi vann 7-3, kul! Jag fick dessutom göra ett mål    = )
Imorgon: Futsal cup i Baltichallen!! 

Kommentarer
Postat av: BajenDavid

Kommer du lira med i Herr Elit eller i Motionsserien ni hade ju 2 lag så... ? Vilka kommer att lira i United i motions serien?

2008-11-27 @ 22:23:03
Postat av: Madde

låter bra ju!!!

2008-11-28 @ 08:52:28
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Anna

Me like it Benny!!! Så flyttar du till Solna tycker jag :)

2008-12-04 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0