Ho ho ho.....

Snart äre jul igen. Jag önskar mej massor. Om man får lov att drömma lite så har jag en sen önskelista på några saker jag vill ha    = ) 

*  Ett stycke piano, måste vara möbelpiano, akustiskt eller el. En flygel kanske?
*  Pengar i massor så att jag bl.a kan studera Audio Engineering nästa år
*  Några nya gitarrer, dyra och fina ska dom vara! El som akustiskt..
*  Några microfoner av modell bättre slaget..
*  Två nya datorer, en ny kraftfull bärbar och en stationär med tillhörande stor skärm som jag kan använda som studio
*  Mbox Micro, det är en liten ProTools-grej, liten som ett usb-minne men kostar tydligen runt 200€      : S

Hmm... nej, jag ändrar nog min lista till en punkt bara: Pengar!  Någon miljon skulle sitta fint så man kunde köpa allt det andra på listan... och lite till. Ett hus kanske?   : P

Sen önskar jag mej också lite annat, som att bli kvitt min förkylning så jag kan börja öva på låtar som folk igen. Inspiration till att skriva. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0