Jaja

Madde klagade på att jag skriver i min blogg så lite när jag var och klippte mig till henne igår så jag får väl skriva några rader    : )     

Kom hem ifrån Åbo igår kl 14. Hade gärna åkt hem och slappat då kände jag men skulle klippa mig kl 15. Det blev ju verkligen en ny frisyr mot vad jag brukar ha denna gång kan man säga. Men man måste ju våga pröva nya saker eller hur?  = )  Men jag är nöjd, det tar väl lite tid att vänja sig bara. 
Sen var det dags för innebandymatch mot IF Fram2 som vi tyvärr förlorade 3-4. Jag stod dock för ett mål iaf. Sen gick klubban min sönder..    : P

Imorgon kommer Sanna hit ♥ ! Och blir här tills nästa Fredag eller Lördag  = )  

Kommentarer
Postat av: Lina

Jag vill se bild! =)

2008-12-11 @ 15:15:50
URL: http://linaramone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0