förkylning??

Jag lindrar min onda hals med massor av te, jag håller på att bli sjuk    : (    Så typiskt.. Är det månne Madde som spridit sin förkylning vidare?    = )  

Tillbringade större delen av dagen i M:hamn igår, lunch med Misha, köpte den sista julklappen(skönt att ha det klart!) och hämtade Sanna till båten. Nu är hon här med mig ända tills Fredag!  = ) Och den underbaraste gav mej en så fin julklapp:                                                                                                                                                                

Ett Kalevala armsmycke "väinö"    Tack finaste!         : )

Oooups...!


Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA snyggt där med ljuset. Släng in i frysen så går de lätt bort!

2008-12-13 @ 14:44:53
URL: http://linaramone.blogg.se/
Postat av: Madde

jaha.. skyll på mig bara.. jag är inte frisk än. var bra igår.. och idag är det värre igen. fan. jävla skit förkylning.

Krya på dig!

2008-12-13 @ 15:03:22
URL: http://lillins.blogg.se/
Postat av: Benjamin

Jo, nog får jag bort det... men det får vara kvar en stund.. det är nästan fint :P

Klart att jag skyller på dig Madde! Vem skulle jag annars skylla på som du nös när jag var och klippte mig? :)

2008-12-13 @ 17:31:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0